فرماندار شیراز گفت سوخت جایگاه های شیراز تأمین است و از مردم خواست که حتی الامکان در ساعات پایانی شب برای سوختگیری اقدام نمایند.
کد خبر: ۶۱۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 24 May 2018

حیدر عالیشوندی در جلسه با مسئولین مربوطه و انجمن‌ها و شرکتها و اتحادیه‌های صنفی در فعالیت‌های سوخت‌رسانی با حضور مدیر دفتر اقتصادی استانداری و مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل پایانه‌ها و کارشناسان تعزیرات حکومتی و معاونین فرمانداری در خصوص تأمین سوخت وسایل نقلیه گفت: مردم به هیچ عنوان نگران تامین سوخت وسایل نقلیه خود نباشند.

وی با بیان اینکه ما هیچ گونه مشکلی در عرضه سوخت در جایگاه‌ها نداریم افزود: تولید و عرضه سوخت در پالایشگاه شیراز به صورت پایدار می‌باشد و پایانه‌های بارگیری کاملا فعال و نفت‌کش‌های سوخت‌رسان نیز مشغول عرضه می‌باشند.

فرماندار شیراز از همه دست‌اندرکاران عرضه سوخت از پالایشگاه، پایانه‌های باربری، انبار سوخت، جایگاه داران و بخصوص رانندگان زحمتکش توزیع‌کننده سوخت تقدیر کرد و اظهار داشت: مردم هیچ‌گونه نگرانی در خصوص تأمین سوخت مصرفی خود نداشته باشند و به شایعات توجه نکنند و در ساعات پایانی شب نسبت به مراجعه به جایگاه‌های تامین سوخت اقدام نمایند.

رئیس شورای تأمین شهرستان شیراز گفت: امنیت حمل‌ونقل وسایل نقلیه سوخت‌رسان در تمامی مسیرهای شهرستان با همکاری پلیس راهور نیز تامین گردیده است و مشکلی در انتقال سوخت به جایگاه‌ها نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار